سن المعاش الجديد-خطة تدرج الشيخوخة

هل فيه جدول بيحدد سن المعاش للناس اللي هاتخرج معاش بعد سن الستين او قرار او قانون نزل بيحدد التاريخ اللي هايبدأ فيه التدرج لسن المعاش الجديد

سن المعاش الجديد-خطة تدرج الشيخوخة

راجع الرابط
http://forum.elsayyad.net/showthread...%E1%ED%E6+2040
وعنوانه
خطةرفع سن المعاش-تصريح الدكتورةنيفين القباج وزيرالتضامن الاجتماعى باجتماع لجنةالتضامن




الرد أو مشاركة الموضوع من زوار الموقع

يمكنكم الرد أو المشاركة من هنا لتعم الفائدة على الجميع