هل فيه جدول بيحدد سن المعاش للناس اللي هاتخرج معاش بعد سن الستين او قرار او قانون نزل بيحدد التاريخ اللي هايبدأ فيه التدرج لسن المعاش الجديد
راجع الرابط
http://forum.elsayyad.net/showthread...%E1%ED%E6+2040
وعنوانه
خطةرفع سن المعاش-تصريح الدكتورةنيفين القباج وزيرالتضامن الاجتماعى باجتماع لجنةالتضامن
يمكنكم الرد أو المشاركة من هنا لتعم الفائدة على الجميع